Bestilling og Betaling

PERSONLIG INFORMASJON VED BESTILLING
Det er viktig at du ser over personlig informasjon når du bestiller varer. Sjekk at adresse, gatenummer, postnummer, telefonnummer og mailadresse er riktig før du fullfører bestilling.
Hvis mailadresse ikke er riktig, vil du ikke motta ordrebekreftelse eller hentemelding fra transportør.

NÅR DU HAR BESTILT
Nå har vi det travelt, og starter behandling av din bestilling med en gang. Varene plukkes og pakkes klar til forsendelse, og sendes normalt samme dag eller dagen etter (første virkedag, ved helg eller helligdager). En ordre kan derfor normalt ikke endres eller avbestilles etter at den er fullført.

NÅR SENDER VI BESTILLINGEN
Du mottar en e-post med sporingsinformasjon, når pakken din går fra vårt lager. Dette skjer normalt samme dag hvis du bestiller før 12.00) og dagen etter om du bestiller etter 12.00 (første virkedag, ved helg eller helligdager).
Husk å sjekke reklame/søppelpost om du ikke mottar mail som bekrefter forsendelse med sporingsinformasjon.

SPORING AV DIN PAKKE
Du mottar en e-post med sporingsinformasjon, når pakken din går fra vårt lager
Husk å sjekke reklame/søppelpost om du ikke mottar mail som bekrefter forsendelse med sporingsinformasjon.

POSTKASSEN
Husk å merk din postkasse med navn og adresse. Da er vi sikker på at pakken din  leveres i postkassen. Hvis postkassen ikke er merket eller at pakken ikke får plass - går den til nærmeste hentested. Herfra returneres den etter 14 dager.

Hos hos kan du velge mellom flere anerkjente og trygge betalingsalternativer.
Du kan betale med direkte trekk, du kan Vippse, du kan betale på 14 dager uten ekstra kostnad - eller du kan dele opp kjøpet i avdrag opp til 36 måneder.

VIPPS - Du kan Vippse - enklere blir det ikke.

BETAL NÅ - Hvis du benytter vanlig debetkort eller kredittkort trekkes beløpet samme dag som kjøpet gjøres.

BETAL SENERE 14 dager ekstra for å fullføre betalingen uten ekstra kostnad.

FINANSIERING Del opp kjøpet i håndterbare avdrag opp til 36 måneder.

Mitt kjøp med faktura går ikke igjennom - Hva skyldes dette ?

Du må være 18 år for å handle med faktura.

Kan du ha tastet feil i personnummer

Adressen du registrerte må være lik din folkeregistrerte

Du har oversteget din kredittgrense

Det enkleste for å finne ut av dette og andre spørsmål rundt fakturabetaling, er å ta direkte kontakt med Klarna på https://klarna-no.custhelp.com/